Пісня «Сонячний віночок» (+ караоке)






Пісня «Сонячний віночок» 
муз., сл., аранж. Лесі Соболевської

Текст пісні
1.     Ой піду я собі плаєм
Аж на гороньку круту.
Квіточок там назбираю
І віночок заплету.
Із румянку й материнки
Із зеленого барвінку
Ще із сонця промінці
Заплету я в квіти ці.

Приспів:
Сонячний віночок, зоряний віночок,
А ще файна коломийка заплете в таночок.
А ще заспіваю в сонячнім розмаї
На усі Карпати гори красних співаночок.

2.     Моя пісенька озветься
У долині, у гаю,
У прозорому джерельці
Забринить у кришталю.
Одягну я свій віночок
І загляну у струмочок,
І люстеречко ясне
В пісню поведе мене.

Приспів:
Сонячний віночок, зоряний віночок,
А ще файна коломийка заплете в таночок.
А ще заспіваю в сонячнім розмаї
На усі Карпати гори красних співаночок.


Коментарі

  1. If you're trying hard to lose pounds then you have to jump on this totally brand new tailor-made keto diet.

    To create this service, licensed nutritionists, fitness couches, and professional cooks have joined together to develop keto meal plans that are effective, decent, cost-efficient, and satisfying.

    From their grand opening in early 2019, 100's of clients have already completely transformed their body and health with the benefits a good keto diet can provide.

    Speaking of benefits: clicking this link, you'll discover eight scientifically-certified ones given by the keto diet.

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні публікації