Пісня до 8 березня "Усмішка матусі" + караоке





НОВА ВЕРСІЯ КАРАОКЕ (ЯКІСНИЙ МІНУС)


Текст пісні «УСМІШКА МАТУСІ»

1.    Мама усміхається – щастя входить в дім,
Сонце оселяється назавжди у нім,
Усмішка привітна обійме мене,
І в очах розквітне диво неземне.

Приспів:
Усмішка матусі – світлий обрій мій,
 Усмішка матусі – берегиня мрій.
Усмішка матусі – весен білий цвіт,
Усмішка матусі зігріває світ.

2.    З неї починається у дитинство шлях,
Мама усміхається – райдуга в очах.
Смутку хай не знає серденько її,
Вдячно заспіваю їй свої пісні.

Приспів:




Коментарі

  1. Можна скачати пісню? Мені дуже терміново треба))

    ВідповістиВидалити
  2. Доброго дня! Можна скачати караоке "Усмішка матусі"? Щиро вдячна!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Скаіть будь ласка хто автор пісні?

    ВідповістиВидалити
  4. Скажите пожалуйста где можно скачать минус?

    ВідповістиВидалити
  5. Доброго вечора. Скажіть будьласка де можна скачати мінус безкоштовно

    ВідповістиВидалити
  6. Доброго вечора! Чи можна скачати мінусовку цієї пісні? Дякую.

    ВідповістиВидалити
  7. Доброго вечора! Чи можна мені скачати мінусовку до пісні? Дякую.

    ВідповістиВидалити
  8. Доброго дня! Чи можна мені скачати пісню? Дякую😊

    ВідповістиВидалити
  9. доброго вечора,Чи можна скачати плюс

    ВідповістиВидалити
  10. Скажіть будьласка де можна скачати мінус? Дякую

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Доброго дня! Ось тут: https://www.minus.lviv.ua/minus/artist/Artwaymusic%20By%20Anastasia/rec/47156/

      Видалити

Дописати коментар

Популярні публікації