Пісня «Місто моє – Тульчин!» Сл. та муз. - Олександр Чичкан. Виконує - Станіслав Городинський | ArtWay Music


Текст пісні «Місто моє – Тульчин!»

Сл. та муз. - Олександр Чичкан.

Виконує - Станіслав Городинський.


1.   Світанки ранкові, цвіте небокрай,

Не знайдеш таких, скільки ти не шукай.

І верби плакучі шепочуть, бува,

Про місто це дивне найкращі слова:

 

Приспів:

Місто моє – Тульчин!

Пісня хай лине в небес далечінь.

Добрим ділам нестримний почин,

Місто моє – Тульчин!

 

2.   По вуличках тихих піду навмання,

Де рідна домівка, де рідна земля.

Біленькі хатки і палаци стоять,

Столітнії липи гілками шумлять.

 

Приспів:

Місто моє – Тульчин!

Пісня хай лине в небес далечінь.

Добрим ділам нестримний почин,

Місто моє – Тульчин!

 

Програш:

Пам-па-ба-пам...

 

3.   І де б не бував ти, в далеких краях,

Згадаєш це місто в квітучих садах.

Згадаєш ту пісню в чужій стороні,

Що мати співала в дитинстві тобі.

 

    Приспів:

 Місто моє – Тульчин!

Під куполами – історії світ.

Пісня хай лине в небес далечінь,

Місто моє – Тульчин!


Місто моє, місто моє, місто моє

Тульчин!


Завантажити текст пісні



       Фотографії тульчинських будівель






















Коментарі

Популярні публікації