Давайте шукати у роботі приємне? :)


     Я маю невеличке свято: місяць як існує мій власний проект!
     Ось уже цілий місяць я працюю вчителем з основного інструменту... фух! Дуже незвично звучить: "клас вчителя Дерев'яги Анастасії Олександрівни". Для якогось учня цей інструмент - фортепіано🎹, для іншого -  гітара🎸, декого я навіть співати вчу😲
     Та зараз я хочу розповісти не про себе, не про переживання чи відчуття, а про моїх учнів.

 

     Кожен із них - особливий. Чи то 8-річна Каріша, чи 15-річна Настя... Чи то 9-річний Толік, чи 26-річний Дімон... Для кожного із них я приберегла кодові слова й асоціації. Зараз про деяких анонімно:
ця дівчинка вчить три мови, має відео-блог, непогано прогресує в грі на фортепіано і часто імпровізує (вдало, що важливо ☝), але в нотному зошиті нота "мі" для неї - невидимка, її немає в ЖОДНОМУ звукоряді! учениця цю ноту просто не помічає🙈
 коли ми розбираємо новий твір, настає момент, коли мені потрібно залишити цю красуню у своїх думках💬 і прикинутися глухою та сліпою🙉🙈 це потрібно для результату. 
 звичайна собі першокласниця, яка потрапила до мене в клас тому, що їй потрібно було змінити викладача (всяке буває). Коли вона сідає за фортепіано, я відчуваю, як ми занурюємося в епоху класицизму і, навіть якщо це - "Ми корзинки несемо", з інструменту лунає висока музика.
 заходячи в клас, він швидко розчохляє гітару і тут я запитую: "як д/з? написав стрічку скрипічних ключів?" а він: "ооо... 🙀 я зааа-буууув!" Але тут він починає грати😻 і я переношу ту стрічку на наступний раз знову і знову👋

     За цей місяць кількість моїх учнів значно зросла, а тому - на мене чекає ще багато веселого та пізнавального.

Коментарі

Популярні публікації