Роберт Шуман - "Веселий селянин"

 
Бесіда. Композитор.
     Роберт Шуман народився 10 червня 1810 року в провінційному саксонському містечку Цвіккау у сім’ї видавця та книготорговця Августа Шумана. Батько Шумана, людина інтелігентна, підтримував художні нахили свого молодшого сина. Відомо, що він навіть їздив у Дрезден до Вебера, щоби вмовити того керувати музичним вихованням сина.
      Шуман починає писати в семирічному віці, але він рано звернув на себе увагу як перспективний піаніст і довгий час у центрі його музичної діяльності було фортепіанне виконавство.
      Величезне місце в духовному розвитку юнака зай-мали літературні інтереси. У шкільні роки на нього справили глибоке враження твори Гете, Шіллера, Байрона і давньогрецьких трагіків. Єдність літературних і музичних образів є однією з найхарактерніших рис шуманівського мистецтва. 
     У 1830 році Шуман вперше почув Паганіні і під враженням гри великого артиста ним  опанувала спрага музичної діяльності. Тоді, навіть не маючи керівника по композиції, він береться за написання творів.
       Великою подією останніх років життя Шумана була його зустріч з двадцятирічним Брамсом. Стаття «Нові шляхи», в якій Шуман передрікав своєму духовному наступникові велике майбутнє, завершила його публіцистичну діяльність.
       У лютому 1854 року сильний напад хвороби призвів до спроби самогубства. Пробувши 2 роки в лікарні (Енденіх, поблизу Бонна), 29 червня 1856 року Шуман помер.

Бесіда. Запитання.
     Діти, скажіть, хто пише книги? (Відповіді дітей). Сьогодні я вас познайомлю з незвичайною книгою, вона - музична, її склав композитор. Подивіться на його портрет (вчитель показує книгу) і скажіть, хто її автор (діти називають композитора).
      Правильно, учні, це композитор Роберт Шуман. Він склав п'єси для дітей, щоб вони могли грати, і зібрав їх в один збірник, а назвав його «Альбом для юнацтва».

Про «Альбом для юнацтва».
     Роберт Шуман вважається композитором, який уперше запропонував  тип альбому п'єс для дітей, що потім отримав розвиток у творчості майстрів різних шкіл та стилів. Листи Шумана містять численні записи про дітей – афоризми, фіксацію розмов, вербальні замальовки дитячих сцен, портрети. Відомо, що спілкування з дітьми не тільки приносило композитору радість, але й було для нього украй важливим. Р. Шуман високо цінував духовне багатство, цнотливість і цілісність душ дітей, вважав, що "у кожній дитині прихована дивна глибина". 
         Альбом складається з двох частин: перша частина призначена для учнів молодшого віку, друга - для старшого віку. Але, не дивлячись на такий конкретний поділ, Шуман об'єднує п'єси обох частин "Альбому" за допомогою декількох наскрізних ліній. Завдяки їм, композитор готує учнів молодшого віку до сприйняття більш складних п'єс в старшому віці.
     Ми зупинимось на деяких п’єсах із першої частини Альбому, а конкретно сьогодні – на п’єсі «Веселий селянин».

Бесіда.
       Дуже часто музика розповідає нам про людину: її характер, мрії, прагнення та переживання. Адже музика створюється людиною і для людей. 
      Давайте перегорнемо сторінки нашого альбому і послухаємо звідти п'єсу під назвою «Веселий селянин».

Слухання «Веселий селянин».


Запитання.
     -Яку людину ви уявили під час слухання музики? - Як рухалась музика у п’єсі про селянина? – Якими інструментами вона була виконана за першим разом та за другим? – Чи змінилося від цього забарвлення настрою музики чи самого селянина?

Повторне слухання «Веселий селянин».
     Діти відповідають на попередні запитання вчителя.

Музично-ритмічна хвилинка.
      Вчитель показує НОТИ З ПОЗНАЧЕННЯМИ або відео та пояснює дітям, що потрібно плескати в долоні на ноти в кружечку, а тупотіти ногами на ноти в квадратику. Також потрібно звертати увагу на місця з мовчанкою («тиша»). 


Висновки.
     Отже, сьогодні ми познайомилися із музичною книгою, згадайте і назвіть автора та назву цієї книги. (Діти відповідають). Також ми дізналися, що музика розповідає нам про людину: її характер, мрії, прагнення та переживання. Що музика – це не лише звуки і слова, а й почуття, які в них вкладає людина. Я думаю, що вам сподобалася музика, яка звучала і ви запам'ятали її назву (діти називають п'єси). А, може бути, хтось із вас назве цей твір по-своєму? (Діти називають.)

НОТИ для фортепіано твору "Веселий селянин" Шумана.
Скачати одним файлом

Коментарі

  1. ВСІ ЧИТАТИ ЦЕ СВІДЧЕННЯ, ЯК Я ОТРИМАВ ПОЗИЦІЮ У ЛЕГІТОВОЇ І ДОВІРНОЇ КРЕДИТНОЇ КОМПАНІЇ Мене звати Керстін Ліс, я шукав позику для погашення своїх боргів, усі, кого я зустрічав, шахраї і брали гроші, поки нарешті не зустрівся з паном Бенджаміном Брейл Лі Він зміг дати мені позику в розмірі 450 000,00 рублів. Він також допоміг іншим моїм колегам. я сьогодні розмовляю як найщасливіша людина у всьому світі, і я сказав собі, що будь-який позикодавець, який рятує мою сім'ю від нашого бідного становища, я розповім це ім'я всьому світу, і я дуже радий сказати, що моя сім'я повернувся назавжди, тому що я потребував позики, щоб розпочати своє життя спочатку, оскільки я одинока мама з трьома дітьми, і весь світ здавалося, що це висить на мені, поки я не мав на увазі, що БОГ прислав позикодавця, який змінив моє життя і сім'ї моєї сім'ї, БОГ, який боїться позикодавця, містере, Веніамін, він був БОГ-Спаситель, посланий рятувати мою сім'ю, і спочатку я думав, що це не стане можливим, поки я не отримаю свою позику, я запросив його до своєї сім'ї - разом із стороною, яку він не відмовив, і я пораджу будь-кому, хто справді потребує позики, зв'язатися з паном Бенджаміном Брейлем Лі електронною поштою за адресою (247officedept@gmail.com), оскільки він є найбільш розуміючим і добрим сердечним позикодавцем. коли-небудь зустрічалися з турботливим серцем. Він не знає, що я роблю це, поширюючи свою доброзичливість до мене, але я відчуваю, що маю поділитися цим з усіма вами, зв’язавшись з потрібною позиковою компанією електронною поштою за адресою: 247officedept@gmail.com або whatsapp + 1-989-394-3740. .

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні публікації