Танець каченят | + текст |




Текст пісні українською мовою:

На дотепне каченя бути схожим хочу я,
Бути схожим хочу я щодня, щодня:
Чепурити хвостик свій буду я під дружній спів,
Буду я під дружній спів: кря-кря-кря-кря!
Бо природа хороша та погода хороша,
Ти співай, моя душа, кря-кря-кря-кря!
Навіть товстий бегемот, величезний бегемот
Також розкриває рот, гудить кря-кря.

Приспів:
Знов маленьким стати хочу я на мить!
Всі ми каченята, тому в житті нам
Завжди щастить!

На грайливе каченя бути схожим хочу я,
Бути схожим хочу я щодня, щодня!
Навіть бабцю з дідусем вже нічого не спасе –
Каченятам вслід усе кричать кря-кря!
Сонце, небо, річка, дім закружляли в танці тім,
Закружляли в танці тім щодня, щодня,
Разом з ними бегемот, хоч не знає навіть нот,
Також відкриває рот, гудить кря-кря!

Приспів.

На веселе каченя бути схожим хочу я,
Бути схожим хочу я щодня, щодня!
Всі повторюйте танок – найдотепніший урок,
Найдотепніший урок, кря-кря-кря-кря!
Краще танцю не знайти, легше танцю не знайти,
Тож танцюй його і ти щодня, щодня!
Нумо, гляньте: бегемот, величезний бегемот
Як танцює без турбот! Кря-кря-кря-кря!

Приспів.


Текст пісні російською мовою:

На шагающих утят
Быть похожими хотят,
Быть похожими хотят
Не зря не зря.
Можно хвостик отряхнуть,
И пуститься в дальний путь,
И пуститься в дальний путь,
Крича: кря-кря!

И природа хороша,
И погода хороша,
Нет не зря поёт душа -
Не зря не зря!
Даже толстый бегемот,
Неуклюжий бегемот,
От утят не отстаёт,
Кричит: кря-кря!

На мгновенье надо
Детство возвратить.
Мы теперь утята,
И так прекрасно на свете жить!

На весёлых на утят
Быть похожими хотят,
Быть похожими хотят
Не зря не зря.
Даже бабушка и дед,
Сбросив восемьдесят лет,
За утятами вослед
Кричат: кря-кря!

Вместе солнце, речка, дом
Кружат в танце озорном,
Кружат в танце озорном
Не зря не зря.
Неуклюжий бегемот
Ничего не разберёт,
Но старательно поёт:
Кря-кря кря-кря!

На мгновенье надо
Детство возвратить,
Мы теперь утята,
И так прекрасно на свете жить!
На мгновенье надо
Детство возвратить,
Мы теперь утята,
И так прекрасно на свете жить!

На танцующих утят
Быть похожими хотят,
Быть похожими хотят
Не зря не зря.
Повторяйте вслед за мной
Все фигуры до одной,
Все фигуры до одной:
Кря-кря кря-кря!

Легче танца в мире нет,
Лучше танца в мире нет,
Вам раскрыт его секрет
Не зря не зря.
Посмотрите - бегемот,
Неуклюжий бегемот
Вот танцует, вот даёт!
Кря-кря кря-кря!

На мгновенье надо
Детство возвратить,
Мы теперь утята,
И так прекрасно на свете жить!
На танцующих утят
Быть похожими хотят,
Быть похожими хотят
Не зря не зря.

Повторяйте вслед за мной
Все фигуры до одной,
Все фигуры до одной:
Кря-кря кря-кря!
Легче танца в мире нет,
Лучше танца в мире нет,
Вам раскрыт его секрет
Не зря не зря.

Посмотрите - бегемот,
Неуклюжий бегемот
Вот танцует, вот даёт!
Кря-кря кря-кря!


Коментарі

Популярні публікації