Щось новеньке на моєму блозі: запрошую:) #яквиглядаєробочийзошитзмузикиartwaymusic

Усім привіт, колеги, можливо, батьки чи мої дорогі учні, ну або просто знайомі, які потрапили сюди випадково. 
Я - молодий учитель музичного мистецтва та інтегрованого курсу "Мистецтво" в загальноосвітній школі. Це школа не зовсім проста, половину своїх уроків я веду англійською мовою, тому уся термінологія перекладена. 
Також у мене є певна кількість учнів-піаністів, з якими я займаюся по 2-3 рази на тиждень індивідуально (в якості репетитора). Велика кількість батьків зараз не віддають дитину в музичну школу, тому що хочуть отримати індивідуальний підхід, тому, якщо хтось не знав, бути репетитором з музичного інструменту зараз дуууже актуально. 
Я вирішила  розпочати нову рубрику на моєму блозі: "Як виглядає робочий зошит з музики". Буде тут під хештегом #яквиглядаєробочийзошитзмузикиartwaymusic 
Тут будуть підбірки зошитів з нотами для уроків фортепіано, а також зошити учнів з загальноосвітньої школи. 
Гарного перегляду, коментарі вітаються:)

Зошит-папка дівчинки Мер'єм (5 років). Займається грі на фортепіано 9 місяців, всього 2 рази на тиждень, інколи лише 1. Власного інструменту вдома не має, займається за власною ініціативою в дитячому садочку, коли просить про це вихователя. 


Зошит з музичного мистецтва учениці 3-D класу Найї (Naya). Вона дуже старанна і талановита у навчанні, та влучно інтонує голосом, але з дуже відкритою, дитячою манерою співу. 


Зошит з музичного мистецтва двох учнів з 3-А класу - Еміна та Діани. У цьому класі усі діти - талановиті до навчання. "В одне вухо влетіло, з другого вилетіло" - це не про них! Ці розумашки мені пригадають тему й 1-го уроку, скажуть: "А пам'ятаєте, Ви нам про ось це розказували? То воно сюди підходить? А чому?".

Зошити з музичного мистецтва трьох учнів з 4-D класу - Тарлана, Латіфи та Сабіни. Діти з 4-Д класу - усі дуже творчі, кмітливі, добрі та уважні. Вони просто обожнюють допомагати один одному та виручати.


Я поповнюватиму цю рубрику новими зошитами та історіями. Слідкуйте :)

Коментарі

Популярні публікації